Werf Etter

eet hom soos 'n mielie!

Ysbeertjie

Posted by Poefie op Julie 16, 2009

Die baba ysbeertjie loop saam met sy ma deur die sneeu …

Na So ‘n rukkie van loop vra die baba ysbeertjie . ‘Ma, is ek ‘n ysbeertjie?’
Sy mamma draai om en met liefde in haar oe kyk sy na die baba ysbeertjie en antwoord … ‘Ja seun, jy is ‘n ysbeertjie’
Hy skud sy kop en loop voort …. na nog ‘n rukkie vra die baba ysbeertjie weer . ‘Ma, is jy seker ek is ‘n ysbeertjie?’
Sy mamma antwoord hom weer, met geduld .. ‘Ja seun, jy is ‘n ysbeertjie’

Hy skud se kop en loop maar voort . na nog n rukkie vra die baba ysbeertjie weer … ‘Ma is jy dood seker ek is ‘n ysbeertjie?’
Sy mamma antwoord hom weer, met geduld wat nou begin op raak … ‘Ja, jy is ‘n ysbeertjie’
So loop hulle aan, en elke nou en dan vra die baba ysbeertjie … ‘Ma is jy dood seker ek is ‘n ysbeertjie .?’
Sy ma antwoord elke maal … met minder en minder geduld .. ‘Ja jy is ‘nysbeertjie’

Die laaste keer vra hy weer . ‘Ma .. is jy dood, dood, dood seker ek is ‘n ysbeertjie?’
Sy ma strip net daar haar moer en vra .. ‘Ek gaan vir jou bliksem! Ek het mos nou al oor en oor vir jou gese jy is ‘n fokken ysbeertjie! Nou hoekom hou jy aan bliksems vra!!???’
Die baba ysbeertjie kyk haar reguit in haar oe en skree …
‘Want ek kry fokken poeskoud, ma!!’

Lewer kommentaar

 
